Tisdag

Vaknade vid 10 idag sen har jag sittit i telefon coh förökt få fram fakta men det gick sådär, ska ringa igen vid 1 tiden.

Sitter nu emd en supersen frukost men har inte alls känt mig hungrig fram till nu.
Ska in i duschen efter. Sen måste jag börja skriva på ett arbete, måste bli klar idag eftersom böckerna ska in imorgon men det går bra.

En rolig sak för mig; jag klarade min tenta! trodde jag hade skrivit den sämsta tentan ever men genom något konstigt mirakel klarade jag mig *jihoo* Kan fortfarande itne riktigt förstå hur det gick till :)

Förkylningen sitter i fortfarande, dock är det lite lättare att svälja och natten har varit okej, bara vaknat några gånger men kunnat somna om iaf.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback