pust!

Nu är jag äntligen klar!
Har hållt på sen 9.30 imorse men att tvätta och storstäda. Valde att tvätta i tvättstugan idag, skulle tvätta lakan men också för att slippa massa tvätt i lägenheten ikväll och imorgon.
Sen dammade jag, dammsög, torkade golven, rengjorde toa och allt sånt. Har redan hämtat all tvätt och vikt och lagt i skåpen

Nu är jag lite trött!
Ska slänga mig duschen sen kommer mamma och pappa vid 4. Blir väll lite fika och sen ska dom släppa av mig i Täby centrum. Ska leta efter klänningen där och se om jag hittar något annat. När C slutat hämtar han mig där och sen åker vi nog och köper med oss mat hem. Har verkligen ingen lust att ställa mig och laga middag idag!

Sen blir det självklart idol, vem hoppas ni vinner?

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Camilla

Asså ja måste också hitta en klänning.. Kan ju inte gå naken på julfesten.. (eller!?) Alla jag har hemma är ju lite trånga upptill om man säger så..

Vi kanske kan dra in till stan eller kanske täby nåndag när jag slutar två eller en onsdag om du har lust..

Men vi ses nog snart så kan vi bestämma nått!

Nu måste jag jobba.. =/

Ciao!

2008-11-21 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback