Mycket snö!

Det kom en del snö under helgen men imorse innan jag klev upp kände jag mig verkligen sugen på att gå en pomenad. Ändrade mig dock snabbt när jag dragit upp rullgardinen och tittat ut, oj vad mycket snö! Dom hade inte heller hunnit ploga på gatorna så det blev ingen promenad men är fortfarande sugen! Tänk om jag kan få med mig C på en när han kommer hem men han lär vara för trött....

Imorgon ska jag gå en handledarutbildning med min kusin. Ska bli handledare för att hon ska kunna övningsköra. Det betyder att jag blivit gammal eftersom jag har haft mitt körkort i mer än 5 år :(
Så imorgon kväll ska jag sitta där mellan 17,45 och 21,30!! När jag tog körkort behövde man inte alls hålla på med sånt här, det var skönt!

Annars har jag inte gjort många knop idag, plockat undan, tvättat lite och pluggat lite. Ska titta lite på TV nu innan jag börjar med middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback