Middag?

När vi var i Thailand köpte vi med oss en hel del kryddor och sånt så vi kunde laga lite mer äkta thaimat hemma. Hittills har allting varit supergott fram tills idag...

Gjorde nyss klart maten, kokade ris och gjorde sen kyckling, grönsaker, cocosmjölk och sen i med grön curry pasta från Thailand men när jag skulle provsmaka dog jag!
Vet inte om det är min känsliga hals just nu eftersom jag gillar stark mat egentligen men detta fick ögonen att bli fyllda av tårar och min hals sa emot toalt....
Kul att man ansträngt sig att göra mat så kan man själv inte äta det!

Vad ska jag äta nu till middag? Stackars C kommer få äta det där i några dagar eftersom det är gjort för 4 personer (lunchlådor)

Får väll plocka upp en burk fiskbullar eller nåt till mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback