Kaputt

Jaha då var den minimala rösten jag hade i morse så gott som helt borta!
Har fått order av C´s mamma att absolut inte viska och inte prata, det här är ett stort problem för mig för jag ÄLSKAR ju att prata *snyft*
Ska även andas in varm ånga under en handduk och sedan ta min gamla astmamedicin då den innehåller lite kortison och det ska tydligen vara bra....
Har jag inte fått rösten tillbaka på fredag måste jag uppsöka farbror doktorn men hur ringer man och bokar en tid när man inte ens kan säga ett ord?

Imorgon ska jag vara tyst hela dagen (om jag nu lyckas med det)

Så mina kära vänner det är ingen idé att ringa mig, skicka ett sms istället!

Sen har C under kvällen med skratt i rösten berättat om en som hans vän känner som också fick stämbandsinflamation och aldrig fick tillbaka sin normala röst. För resten av livet kommer han gå runt och låta som jag....
Men tack sååå mycket för det, nu blev jag genast lugn!!!! Knappast!!!!
Nu önskar jag att jag hade röst nog att skälla ut honom för hans idiotiska utläggning! Men hämnden är ljuv ;)

Nu ska jag gå och sova, kan ju ändå inte prata så då är det inte ens lönt att vara uppe....lika bra att sova bort hela dagen imorgon med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback