Ingen röst

Ingen röst har jag kvar bara någora ljud som låter lite kraksande! Tur för C som får det tyst några dagar *skoja*

Det här var inte alls roligt ju, känner mig sämre idag på något sätt. Kan bero på rösten eller att jag fått världens slemhosta. Sitter med te nu och måste skriva klart mitt arbete för böckerna ska in idag finns ingen återvändo! Började skriva på det men körde fast men nu måste jag verkligen få ner allt. Fast å andra sidan jobbar jag bäst under press!

Sen ska jag försöka vila så mycket jag kan, har inte alls hunnit med det fast jag varit hemma men har hållt på med andra saker som tagit sin tid. Igår gjorde vi iaf ett städryck, C dammsög jag torkade damm och moppade. Fort gick det och nu är det härligt rent igen!
Borde iofs byta sängkläderna.....hur ofta ska man göra det egentligen?

Bäst att börja skriva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback