Torsdag

Ännu en jobb dag har paserat, några till blir det. Jobbar även fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag men det är bra med pengar!

Efter jobbet har jag mest tagit det lugnt.
C är på poker ivkäll så jag håller på med middag och idag blir det korvstroganoff.
Efter maten ska jag köra en långdusch med peeling, rakning, hårtvätt och fotbad. Köpte en fotscrub igår som jag ska testa, måste ju få fina fötter till sommaren :)

Köpte även klänningen på lindex, hade en rabattkupong så den blev billig :) Satt fint men tyvärr har man inte kropp för att ha den utan BH, men det blir snyggt även med en tubtopp under. Fanns svart, lila och turkost att välja mellan och jag tog den lila.

Nu är nog maten klar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Korvstroganoff blev det här med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback