Torsdag

Idag har jag ruskat av mig resultatet jag fick igår, orkar inte älta det!

Igår kväll blev det 2 filmer, håller på att plöja igenom våra beck samlingar och dom är faktiskt helt okej! Vilket påminner mig om att det är torsdag och en ny beck kommer ut så den måste vi köpa idag.

Hade velat åka in till stan idag eller imorgon när C slutat för att fixa lite presenter, har ett kalas på söndag och 3 studenter att gå på. Men C kom iväg sent till jobbet och att åka in för att vara i stan 1 timme innan butikerna stänger är ingen idé. Ska försöka övertala honom att vi åker imorgon, har ingen lust att slösa en hel lördag på det. Vill ju vara ute i det fina vädret om det håller i sig.

Dagen började iaf vid 10 för mig, så nu har jag hunnit med att vattna blommorna, pluggat en del och tvättat 1 maskin och lagt i en ny.
Ska fortsätta plugga resten av eftermiddagen och sen om jag ska ta en paus så ska jag ge mig på att tvätta fönster i vardagsrummet och hänga upp de nya jaluseerna (eller hur det nu stavas)

Dags att fixa lite lunch tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback