Tisdag

Denna vecka har börjat med jobb och jobb, jobbat både idag och igår 8-14. Idag var det väldigt mycket så det blev som ett enda långt träningspass *hihi*

Efter jobbet idag har jag ägnat mig åt skolsaker, sista spurten nu innan lovet. Har lov väldigt snart och det blir ett väldigt långt sommarlov för mig!
Sista sommarlovet innan vuxenlivet sätter igång på allvar med att skaffa jobb och sånt...men om jag inte hittar något jobb jag verkligen vill ha hoppar jag på och fortsätter mitt 4:e år annars är det tänkt att jag ska läsa in mitt 4:e år lite senare i livet. Exempelvis under mammaledighet eller dylikt! det löser sig alltid :)

Håller på att göra mat nu, får bli wok idag, är sugen på att grilla men det får bli imorgon kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback