Pluggrace

Hade ju pluggrace igår, gick väldigt bra men vi blev väldigt trötta i slutet. Vid 04,30 gav vi upp, A blev hämtad och jag hoppade ner i säng.

Imorse skulle jag egentligen ha gjort lite saker men fick ställa in i sista sekunden då jag kände att jag aldrig skulle orka med. Var totalt rent kräkfärdig när jag vaknade, tror det berodde på tröttheten så att kliva upp efter 3 timmars sömn var inte alls att tänka på!

Hur som helst, har lite lite kvar att fixa med idag när det gäller plugg sen gäller det imorgon! Tentan med stort T....
Det har gått väldigt bra för mig med tidigare tentor och jag har klarat alla ordinarie och omtentor jag gjort hela terminen så det skulle verkligen vara riktigt surt att misslyckas på denna. Men tyvärr kan man misslyckas, speciellt i ett ämne man inte tycker om.

Hur som helst, hade velat ta en promenad idag för att få lite frisk luft i hjärnan men vädret är inte alls roligt. Regnade igår och idag är det mulet. Får se om jag tar mig i kragen senare innan C kommer hem.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Idag så är jag ledig från jobbet och är för tillfället barnvakt åt lillebror. Ska nu laga lite middag åt oss. Lycka Till med tentan!!

Postat av: martina

Lycka till me tentan i dag...
puss puss

2008-05-16 @ 10:47:56
Postat av: Alva

Hejhej.
Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mej med designen till min blogg?
Tycker din design är superfin!
Kram :)

2008-05-16 @ 20:37:33
URL: http://alvvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback