På stan

Kom hem från stan för en stund sedan.
Åkte in tidigare och letade och letade efter det jag skulle ha men hittade det ingenstans, får leta vidare imorgon!
Mötte upp C och vi gick runt en sväng, köpte studentpresent till C´s bror och sen hittade det jag ska köpa till min kusin men dom hade den inte inne så jag ska leta i en annan affär imorgon eller på måndag.
Köpte även en ny Sebastian potion 9 till håret, dom var på rea så det var ju bra då min nästan är slut!

Mötte upp C´s mamma, mormor och bror som hade köpt studentkläder och tillsammans gick vi och åt på bamoo city, uscha vad dåligt det verkligen har blivit där! Har gett det många försök nu men nej dit går vi nog inte mer på ett bra tag!

Har varit en mysig eftermiddag även om det inte blev så mycket shopping men kul att gå runt där tillsammans.

Nu blir det snart sängen eller en film, börjar känna mig nannig :)

Hörs imorgon!

ps, Denise om du menade allvar kan jag nog få ihop några kassar tills vi ses i sommar så kan du välja ut om du vill ha något ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jaa, gärna=)

2008-05-31 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback