Onsdag

Har nästan precis kommit hem från jobb, eller för ett tag sen iaf...
Efter jobbet tog jag pappas bil och åkte till centrum för att hämta ut mitt paket. Beställde nämligen lite kläder som jag hittade superbilligt. Är jätte nöjd med allt med lite skeptisk till en av klänningarna så jag ska rådfråga C när han kommer hem annars får den åka tillbaka. Tror även jag har hittat en klänning att ha på C´s 30 års fest i sommar, om jag inte hittar något annat under sommaren :)

Ska åka och lämna tillbaka bilen snart eller om jag väntar på att C ska komma hem, har verkligen inte ork att promenera idag, stukade foten så det heter duga igår.
Samtalet igår mellan mig och C:

- jag tror jag har brutit foten
- Njaee, det tror jag inte att du har
- Ja men bara lite då?
- Näää då skulle du inte kunna gå
Så fortsätter han läsa i sin bok!!
Inte ens lite sympati kan man få :)

Nu ska jag återgå till att plugga finanspolitik för det är ju sååå roooligt! Not!

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, jag kan se den där konversationen framför mig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback