Kläder och skor

Det blir ju sällan som jag tänkt mig från början, kommer på massa småsaker jag vill göra och då ska det ske nu på en gång! Skulle bara bädda sängen när jag kom att tänka på att jag vill hämta upp mina sommarkläder och skor från källaren, får inte plats med allt här hemma!
Så jag gick ner och hämtade upp en liten del iaf, alla skor är uppe iaf (det är det viktigaste) sen tog jag med lite kjolar och annat. Det jobbiga nu är att ta ner vinterkläderna men det får bli en annan gång :)

Jag måste verkligen städa min garderob snarast men inte idag, måste gå igenom allt och en hel del kommer säkert  att hamna hos myrorna. Jag orkar inte lägga upp på tradera, vem vill ha min gamla avdankade kläder? Sen tycker jag det är för mycket jobb för så lite pengar...Bättre att ge till behövande!

Men nu måste jag verkligen börja plugga, iaf fram till lunch ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Du kan ge dem till mig... Jag är behövande=)

2008-05-30 @ 16:29:43
Postat av: Denise

Du kan ge dem till mig... Jag är behövande=)

2008-05-30 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback