Halsbränna

Då var också denna arbetsdagen slut. Har jobbat 8-19. Tiden gick mestadels långsamt men nu är det över iaf.
Har haft halsbränna större delen av eftermiddagen. måste ha fått det från lunchen. Nu har jag tagit tablett så jag hoppas det ger med sig, får bli en sen middag om det går över.

c är ute på Ekerö, söta lilla Aurora (C´s systers dotter) fyller 3 år imorgon men det firas idag, själv orkade jag inte åka ut. Tar ju en stund att åka dit och sen om jag sover kvar kommer jag bli trött imorgon för läggdags brukar bli väldigt sent där ute. Skönt att vara ner hemma. Får se om C kommer hem eller om han stannar över natten.

Ska in i duschen nu och duscha av dagen. Sen blir det att göra middag och titta på ESC.

Vad hittar ni på ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback