God morgon!

God morgon världen och denna tisdag!

Vaknade lite läskigt sent idag, nästan så det var pinsamt att gå upp så sent. Fast egentligen är 10,30 inte så sent men om man tänker på alla andra som redan gått till jobbet för länge sen, då är det sent :)

Idag är jag ledig, iaf från jobb. Men som jag skrev så har jag egentligen sommarlov eftersom jag inte har några föreläsningar/seminarium/ordinarie tentor. Men jag kommer att plugga iaf för min omtenta som är den 7:e juni.
Så idag får det bli en pluggdag!

Vädret är sådär, lite sol och lite moln, om det inte börjar regna ska jag ut på en promenad idag, försökte få med mig C ut på en igår men han ville inte *tråk*
Istället gjorde jag jordens tråkigaste grej! Jag städade spisen, ugnen, drog ut den och rengjorde runtomkring.....Fy vad tråkigt och äckligt det var men väldigt nödvändigt!

Nu ska jag fortsätta med min frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback