God morgon fredag

God morgon!

Fredag idag, veckan har gått fort som vanligt...

Ögonen gick i kors totalt när klockan ringde imorse, hade ställt den tidigare för att få en lugn morgon men det slutade med att jag snoozade 30 minuter! Tog mig iag i kragen till slut men jobbigt var det!

Idag väntar Eskilstuna och den sista duggan, måste gå bra. Får se om det blir till att fira eller inte när den är klar. Efter skolan och ikväll är det inte planerat, ska väll fortsätta plugga till en annan tenta jag har. Mycket tentor nu men det är tentaperiod inför sommaren så....

Verkar bli sådär super väder idag igen, vad ska man ha på dig då? Tycker alltid det är så svårt. Får bli något "ledigt!" men snyggt :)

Nu måste jag fortsätta göra mig iordning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback