Första gången

Igår var det första gången som C färgade någons hår och håret var mitt :)
Har alltid varit emot att färga/tona hemma och alltid gått till salong men nu känns det onödigt med dom pengarna när jag inte kan göra så mycket med håret. Måste låta håret vila efter att det blev helt förstört i Thailand. Men det blev bra, han var duktig även om jag fick massor i pannan *haha*

Idag är det plugg för hela slanten innan jag ska träffa upp C i stan, tänkte åka in lite tidigare för jag letar nämligen efter något jag behöver ;)
Vi tänkte grilla ikväll men om det blir sent i stan tänkte jag övertala C att äta ute :) Älskar att äta ute, det är nog det vi unnar oss som mest. Blir mycket restaurang och jag gillar att prova nya ställen. Vilket påminner mig om att jag faktiskt inte varit på Grill (min favvo) sedan dom öppnade igen efter branden! Måste gå dit och äta deras buffé någon söndag.

Hur som helst, lika bra att sätta igång med dagen innan det är dags att göra sig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback