Deppdag & uppsala

Idag är det deppdag, det visade sig att jag inte klarade tentan i statistik som jag hade tokpluggat inför. Så otroligt få poäng som saknades och jag hade verkligen lagt ner mycket tid men det gick som sagt inte vägen...Inget att göra åt nu, som mamma sa: ruska av dig det och tänk på allt du faktiskt har åstadkommit den här terminen.

Det är iofs sant, har faktiskt lyckats med mycket mer än vad jag förväntade mig, har klarat alla min ordinarie tentor och alla omtentor (förrutom nu statistiken) så jag är faktiskt nöjd men ändå kändes det som luften gick ut mig när jag fick se resultatet...

Jag är dock väldigt glad över att A klarade sig! När man har pluggat tillsammans och fått en fin kontakt med varandra även privat så kan man inte riktigt glädjas åt ens egna framgång när den andre har någon motgång. Det absolut roligaste är när vi båda klarar men tyvärr är det inte alltd så och då gäller det att peppa varandra och det är just det hon har gjort idag. Har fått höra så mycket positiva saker så jag blir tårögd :) Tack så mycket, det värmer!

Hur som helst, över till annat :)
idag åkte jag till A i uppsala, satt och pluggade på förmiddagen och en stund efter lunch men på eftermiddagen gav vi upp och gick ner på stan. Har varit kanon väder idag och jag har haft premiär för kjol utan strumpbyxor!
Vi gick runt lite i affärer, hittade ett par snygga gladiatorsandlaer. Har inte vetat om jag ska tycka dom är fula eller snygga men nu hittade jag ett par utan nitar och annat kraffs som jag inte gillar. Dum som jag var köpte jag dom inte och i sthlm lär dom vara slut. Ska åka och titta imorgon :)
Efter den lilla rundan gick vi och fikade, satt i solen och pratade.

Hämtade C och nu är vi hemma och har ätit middag.
Vad som händer nu är nog inte alltför mycket , ska vara ta det lugnt ikväll. Det är ju en ny dag imorgon och snart är helgen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback