Blir galen!

Håller på att bli galen, suttit och pluggat en stund och jag får verkligen inte en sak att stämma! I boken står det en sak, i facit på en tenta en annan sak. Vart får dom alla siffrorna ifrån? som vanligt är det väll egentligen superlätt men innan man har kommit på hur man gör håller man på att bli galen!

Nog tjatat om plugg, men det är svårt att skriva om annat då skolan är så stor del av mitt liv just nu. Mitt liv kretsar kring C, familjen, vännerna, skolan och jobbet. Skolan är en väldigt viktig del av mitt liv, det är min framtid! Jag ska lyckas, så enkelt är det bara

Imorgon väntar det inget jobb, ska slita loss resten av håret som inte åkte ikväll för jag ska för tusan lyckas lösa skiten om det så är det sista jag gör.
Men inte ikväll, orkar inge mer nu
Egentligen hatar jag att lägga mig när man håller på med en sak, känns inte som man kan koppla av ordentligt då. Det ligger och maler i huvudet men jag ska göra ett försök att sova. Behöver krafterna till imorgon.

Snart helg igen, jobbarhelg så inget annat lär väll hända. Det positiva är iaf att jag slipper städdagen i området, vi har städdag 2 gånger per år och jag jobbar varje gång det är :)
Stackars C som får kratta eller vad dom nu ska göra för skoj.
vad har ni för helgplaner?

Nu dushen sen bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback