Vår dag

Igår var det ju den 25 mars, vår 3 års dag. Tiden har gått galet fort men jag njuter av varje sekund!

C hade fixat hela kvällen alldeles själv, jag ville bli överraskad.
Först möttes vi upp i stan, han hade bokat bort på Italiano. Var super länge sen jag var där så det var ett mycket bra val.
Vi drack raspberry martinis till fördrink.
C åt scampi till förrätt och jag åt antipasto
Båda tog hummerpasta till huvudrätt och gott vitt vin till det
Till efterrätt blir det kaffe, C tog glass och jag åt vanlijpanacotta
Maten var underbart god!

Efter maten stod bio på schemat, C hade ju fixat kvällen så vi såg Jumper. En okej film även om jag stundvis tycker den var lite för överdriven.
Efter bion åkte vi hem. Där hade jaa lagt ett paket på C´s säng. Paketet innehöll boken " En kärleksförklaring" där man som par fyller i saker som hänt/händer i förhållandet. Ska bli så kul när den är ifylld och man kan läsa den och minnas...

Tack så jätte mycket för en super mysig kväll!

image612
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Enci

Grattis till er båda! :)

2008-03-29 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback