Suck

Jahapp, det blir inga bilder på ett tag. Igår bestämde sig internet på min dator för att checka in!
C har förgäves försökt fixa den åt mig men det ser ut som att det är nätverkskortet osm är paj.

Hej hopp Macbook air, jag vill ha dig :)
men det kommer inte hända....

Hur som helst, då bilderna ligger på min dator och jag nu använder C´s dator blir det inga bilder från min och Denise helg förren datorn bestämt sig för att fungera.
Men efter det lovar jag att det kommer bildet :) Och bilder ni inte sett hos Denise såklart ;)

Jag har sagt det för och nu menar jag det med hela mitt hjärta - jag hatar datorer som inte vill som jag vill!

Ska lägga mig och tröstläsa nya Cosmo, C har en kompis här men jag orkar inte vara social...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback