Slut på helgen

Då var även denna helg slut.
Har jobbat hela helgen men det har otroligt nog gått fort, inte för att det var mycket folk utan mer för att jag var inställd på att jobba. Ska komma ihåg att gå med den inställningen varje gång jag ska jobba så går tiden fortare.

Igår tittade C och en kompis på film, själv skulle jag lyxa till det med nya Cosmo men det slutade med att jag bläddrade 5 sidor sen slocknade jag. Vaknade inte ens av att C kom och la sig, det betyder att jag är tröttare än tröttast!

Ikväll har det inte hänt allför mycket, blev god middag och C var kocken, sedan blev det film på TV.

Nu är jag färdig duschad och redo för nästa vecka. Blir två tunga veckor framöver skolmässigt, mycket att plugga men två veckor går fort och snart är terminen och mitt andra år slut. Känns som att man ska börja 3:an på gymnasiet och längtar till studenten :)

Nästa helg är det även påsk, som vanligt är det massa "fläng" bland familjerna, först blir det landet och mina föräldrar fredag - lördag sen C´s familj söndag - måndag. Innan dess ska jag jobba torsdag och fredag, men vad gör man inte för lite mer klirr i kassan?
Vad vi ska hitta på på lördag kväll vet vi ännu inte.

Men på tisdag, den speciella dagen, ska vi hitta på något mysigt tillsammans. Tyvärr är det ju en vanlig dag och C ska jobba men efter jobbet så....längtar

sov sött ♥

Nu väntar sängen
image555
Bild: privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback