måttligt trött

Är ganska trött efter en alltför sen kväll och en väldigt tidig morgon. Hade iaf seminarium om vår maktartikel och det gick bra.

Nu är jag ensam hemma, C är och spelar poker på jobbet. Ska plugga lite sen blir det nog soffan och TV. Är ledig imorgon och har inga direkta planer. Blir nog lite plugg och sen ta det lugnt, Jobbar hela helgen

C åker till Norge imorgon, J som spelar hockey där har kommit till slufinal och C med några kompisar ska åka över och se en match, Blir alltså hemma hela helgen själv. Han kommer hem sent på söndag kväll. Jag ska ju jobba hela helgen så det gör inte så mycket. Bättre än att de åker en helg jag är ledig :)
Men jag kommer sakna honom iaf.

Har preics tryckt i mig en god sushi *mums* det var länge sen!

Nu blir det lite plugg men först en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback