Helgen & måndag

Helgen gick väldigt fort. Jobbade i lördags 8-19. C var inte hemma på kvällen eftersom det var hockey. Min prins och hans lag vann och han kom hem hel utan blåmärken :)
På kvällen satt jag och knåpade ihop mitt CV, blev väldigt nöjd med reslutatet.

I söndags jobbade jag 9-19, även söndagen gick fort annars brukar ju den alltid gå långsamt!
När jag kom hem åkte vi iväg till Kista för att gå på bio lite spontant. Åt även middag där. C valde film och vi såg Arn men den var mycket bättre än vad jag trodde. Var inte alls bara krig och sånt som jag hade fått för mig :)

Idag var det seminarium så det blev Västerås för min del. Det gick kanon bra på semniariet, vi var den enda gruppen som var klara men skulle göra lite finjusteringar. Nästa fredag är det presentation av arbetet.
När jag kom hem var C redan hemma, han hade mått dåligt vid lunch och åkt hem. Lagade en snabb middag och efter maten somnade jag i soffan, var helt slut!
Som tur var fick jag ett sms av Denise annars hade jag sovit där hela natten. C var också super trött så han tackade för sig redan vid 20! Så tidigt har jag aldrig sett honom gå och lägga sig. Stackars älskling som inte mår bra. Bara han inte vaknar mitt i natten och har tråkigt så han väcker mig :)
Har iaf hunnit med allt jag skulle göra ikväll, tvätta håret, fixa naglarna, noppa ögonbrynen och välja kläder till imorgon.

Imorgon är det jobb som gäller, 8-14. efter det ska jag gå och dela ut mitt CV. Tror det blir första gången jag går sminkad till jobbet (hinner ju inte göra mig i ordning mellan jobb och bankens öppettider) men det är viktigt att göra sig fin!
Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck!

Nu blir det sängen och min bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback