Face sthlm

I julklapp fick jag av mina älskade föräldrar en privat smink kurs på Face Stockholm.
Jag gick på kursen igår.
Träffade en tjej i en av deras smink studios, hon lärde mig allt mellan himmel och jord under 1 timme. Jag var inte så intresserad av att lära mig lägga foundation och pudero ch dylikt då jag I.D och inte deras produkter så vi koncentrerade oss på ögonskuggor och rouge. Hon lärde mig baserna för att se sminkad ut på ett väldigt naturligt sätt. Sen kan man alltid byta ut färgerna för att få en "hårdare" sminkning men jag ville lära mig neutrala färger till vardag.

Fick med mig lite saker hem också:

image613
1.

2.
 3. 4.

1: Allt jag köpte; borste för ögonskuggor - nummer 27
eye-lip liner - Correct

2.
Ögonskuggor:
Till vänster: Pearl
Mitten: Discrete
Höger: Reality

3. Rouge
Peach

4. Allt mitt smink som är till vardags. Det börjar samlas på nu men jag älskar ju smink :)

Bilder; Privata

Kommentarer
Postat av: Denise

Va skoj, då kan du lära mig sen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback