En underbar helg

Tänkte skriva (äntligen) om helgen då Denise var här uppe och hälsade på!

På fredagen mötte jag upp henne på Arlanda.
Efter ett riktigt kramkalas så åkte vi vidare mot IKEA
  

Efter det åkte vi och shoppade på Outlet butike på gärdet men för min del hittade jag ingenting som var värt att lägga pengarna på :)

När vi kommit hem till oss tog vi det lugnt en stund innan det var dags att göra sig iordning för att gå ut och äta middag
    

Efter en god middag åkte C hem och jag och Denise begav oss mot Friday´s för att dricka drinkar.
     
C var snäll och hämtade oss i stan vid runt 1 - 1.30
Somnade gott när vi kom hem efter att ha hållt igång hela dagen!

På lördagen vaknade vi i hyffsad tid och gjorde en stor och mumsig frukost och gjorde oss iordnind för shopping
 

C körde oss till tunnelbanan och sen bar det äntligen av mot stan!
        

Hem från stan fick vi med oss ett antal påsar med fina saker, vad vi köpte har ni fått se innan så det hoppar vi över :) Vi gick även förbi mataffären och köpte med oss godsaker till kvällen
 

Efter att ha tagit det lugnt ett tag var det dags att sätta igång med både maten och bakandet, det blev goda cupcakes
         

Efter bakandet var det dags för middag och melodifestivalen
 

Efter melodifestivalen körde vi in C och hans vänner till stan innan vi begav oss hem igen för att äta massa godis, fixa naglarna och ha en massa tjejsnack
  

Sent på natten var det dags för att gå och lägga sig, C kom he moch skrämde livet ur oss mitt i natten. Har nog aldrig hoppat så högt upp i sängen som då :) Och söta Denise gömde sig under täcket hahahaha

Sen var det söndag och innan jag lämnade Denise på Arlanda åkte vi till Kista centrum för att fika och gå lite i affärer
 

Så var denna helgne slut och Denise åkte hem.
Känns inte alls roligt att tänka på att det dröjer tills vi ses igen

Älskar dig vännen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback