Dagen?

Vart tog dagen vägen egentligen?
Ville hinna med så mycket mer än vad jag gjort men jag antar att det alltid är så?
Vad har jag gjort då?

* Skrivit talet till seminariet imorgon
* Läst lite i boken (ska snart fortsätta)
* Tvättat alla kläder
* Tvättat kuddarna
* Tvättat sängkläder och sängskydd
* Satt ut annons på blocket
* Bokat tågbiljettre till västerås
* Postat fler CV

Hela dagen har alltså mestadels ägnats åt tvätt, usch vad jag hatar att tvätta! men det måste göras....när jag tog bort sängkläderna insåg jag hur smutsiga sängskyddet och kuddar/täcken var så det fick bli en tvätt av det med. Våra täcken hann jag inte med så det får jag ta nästa gång.
Ska bli underbart att lägga sig en totalt ren säng :)

image554
Bild: Google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback