CV

Äntligen har jag fått min rumpa ur vagnen och börjat skriva på min CV. Det har tagit ungefär 3 månader men nu är det igång! Har dragit ut på det då jag inte vetat riktigt hur jag ska skriva.

Jag har haft turen att glida på en räkmacka hela livet och aldrig ha behövs söka ett jobb och då är det svårt! Vill inte ens tänka på hur intervjuerna kommer va *hjälp*

Hur som helst har jag fastnat. Jag måste få reda på hur man skapar en ny hotmail adress. Vill inte lämna ifårn mig min skolmail för den kollar jag inte så ofta och min nuvarande hotmail adress känns inte alltför seriös :)

Aja, bäst att sätta igång med det personliga brevet så jag blir klar snart!

(Tack kussen för att jag fick låna ditt CV som en mall)

Kommentarer
Postat av: Denise

gå in på www.hotmail.com, tror det ska finnas där. såg ditt mess nyss=)

Postat av: Denise

nej, det ska vi inte. inte nu ialla fall. har inte råd=)

2008-03-02 @ 14:41:12
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: Enci

Bra att du fick ändan ur vagnen till slut! Så svårt var det inte :-)

2008-03-05 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback