Beställning & störningsjouren

Har tillbringat eftermiddagen med mamma i centrum och kvällen med mamma och pappa hemma där. Blev bjuden på jätte god kyckling till middag.

I centrum fanns inte kavajen, den var helt slut och dom skulle inte få in några fler. Beställde den istället på internet, ibland är det tur att man har lite större byst för då finns det storlekar kvar :) Hoppas bara den sitter bra och är snygg i verkligheten! Det finns även en rabattkod som gör att man får 30% rabatt så det blev en hundring rabatt totalt eftersom det tillkommer frakt.

Efter middagen färgade jag bryn och fransar på mamma, aldrig gjort det innan men det blev bra! Jag är för nojjig över att göra sånt hemma, jag kör alltid på salong. Sen var pappa snäll och körde hem mig.

Imorgon väntar jobb så nu blir det duschen sen sova, om det går för grannen nedanför har fest i vanlig ordning! det är okej att de spelar musik för det är C väldigt duktig på själv men att de springer och skriker i trapphuset är irriterande! Har varit i bråk med henne innan för att hon skriker mitt i natten och har allmänt oväsen och vi andra måste sova på vardagar för att kunna orka med dagen. Skärper hon sig inte snart får man väll ringa ut störningsjouren eller vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Anton

Fin blogg, hit tänker jag absolut återkomma!

Postat av: Klara

Oh, vilken fin blogg :D ha en bra dag!

2008-03-29 @ 11:38:08
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas att du har och får en skön & trevlig helg...

2008-03-29 @ 17:34:58
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback