Bättre

Känner mig mycket bättre idag, bara näsan som rinner men med rinexin löser även det sig :)

Igår gjorde jag ett ryck på eftermiddagen, att ligga i soffan en hel dag är verkligen inte min grej! Städade undan lite hemma och gjorde middag.
Efter maten åkte vi till citygross och handlade, dom har bäst utbud när det kommer till vikväktar mat :) Kom även hem med två disney filmer
* Ringaren i Notre Dame (mitt val)
* The three caballeros (C´s val)

När vi kom hem tittade vi på the three caballeros men jag trodde det skulle vara mer som en film så en liten besvikelse men den var rätt rolig...

Idag blir det stan med mamma en sväng när hon slutat jobba. Ska köpa en ny ansiktskräm, min börjar ju ta slut... Tråkiga pengar men man investerar ju i sig själv iaf...
Ska kolla om jag hittar något annat med men är inte ute efter något speciellt

Nu blir det duschen sen ska jag fixa det sista på vår debattartikel som i princip är färdig

Kommentarer
Postat av: Denise

Skönt att du känner dig bättre. Själv känner jag mig sämre=( puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback