Ändrat

Det blev ändrade planer idag. Orkade inte göra mig iordning för att lämna mina CV, ska göra det på fredag förmiddag.

Hur som helst, har haft en slapp dag, spelat Wii och degat i soffan. Vid 15.30 åkte jag hem till mamma och pappa. Fikade en sväng och pratade lite. Måste ha världens bästa mamma för jag fick pengar att shoppa en jacka och ett par skor för :) Ska titta efter jacka i helgen och skorna ska jag titta på imorgon. Mamma hade sett ett par skor i centrum som hon trodde jag skulle gilla så dom ska jag spana in imorgon men om jag inte gillar dom får det bli några andra i helgen.

Ikväll har vi varit och tvättat bilen, oj så den blänker nu :)

image544
såhär fint var det utanför vårt vardagsrumsfönster idag, men tror ni jag njöt av vädret ute? nej....känns hemskt att inte utnyttja det fina vädret men får hoppas det blir lika fint till helgen!

Nu blir det duschen sen bok och sängen

Bild: privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback