Torsdag

Igår firade vi Patrik som tog studenten. Hela förmiddagen regna det men sen precis när dom sprang ut så sken solen :)
Efter utspringet åkte vi till C´s föräldrar. HJälpte till med det sista innan dom grilladeo ch vi åt massa god mat.

Var hängig hela dagen igår, men tror det berodde mycket på att jag inte ätit ordentligt under dagen och mitt blodsocker var under jorden ungefär.

Hur som helst, vi åkte hem vid 23 tiden och C´s syster följde med och sov här.
Satt och pratade en liten stund innan vi la oss och så fort jag la huvudet på kudden så somnade jag.

Tog sovmorgon idag, skulle egentligen jobba 8-14 men dom bytte mitt pass till 14-20. Spelar ingen roll då C ska ut och spela golf efter jobbet.
Har lagt i en tvätt nu och ska hänga in den torkade i skåpen. Ska även laga lite mat så det bara är att värma på när vi kommer hem. Vägrar ställa mig och börja laga middag 20.30! Får bli pasta med tonfisk

Bäst att sätta igång för tiden går så fort!

Kommentarer
Postat av: emma

Va skönt med sovmorgon. Jag ska inte jobba alls idag, fick ledigt. Känns jätteskönt. Fast hade känts bättre med lite finare väder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback