Torsdag

Jobbade som jag skrev innan idag, var dock klar redan 17.30. Alltid lika svårt att beräkna hur mycket jordgubbar vi ska ta in men så är det. Bättre att det tar slut lite tidigare än att vi får kasta.
Egentligen skulle jag vara ledig imorgon men jag går in iaf vid 10 och står och säljer. Imorgon är det bara två lådor så det kommer nog gå fort.

Hade 100 saker på min lista att göra idag men har jag gjort det? nej! Så imorgon blir det till att stiga upp i ottan så jag hinner med allt. Ska iaf måla naglarna nu innan jag går och lägger mig så jag har en mindre sak att göra imorgon.  En mindre sak=lite mindre huvudvärk.

Skriver mer imorgon för nu måste jag sätta igång annars kommer jag aldrig få någon sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback