Söndagskväll

Även denna söndag är snart förbi. Ledigheten gick väldigt fort men har haft bra dagar med C.
Jobbade ju idag, gick nog fortare än jag trodde mitt på dagen. Nästa vecka jobbar jag tisdag och torsdag.

Har lite att fixa med nästa vecka, ska tvätta klart fönsterna och imorgon är det städa här hemma som står på schemat.
C tvättade bilen idag och då kör jag hemmet imorgon, drog jag nit lott?
Men om det blir fint väder så ska jag passa på att sola lite på förmiddagen på balkongen.
Vädret för nästa vecka ser inte alls lovande ut, ska det bli en lika stor skitsommar som förra året?
I så fall är det tur att dom öppnar solarie i centrum, så då vet ni vart jag kommer bo

Är fortfarande trött, C tittar på fotbollen och jag ska krypa ner i sängen och titta på filmen på trean fast jag sett den 100 gånger.

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback