Söndag

Vad konstigt alla dagar känns nu när C varit långledig. För mig känns det inge speciellt då jag är van att vara ledig på konstiga dagar och flera dagar i sträck.

Orkar inte skriva om midsommar nu men gör det imorgon!

Sitter här med en stor kopp the och läser på en massa bloggar. Det är roligt att se hur andra människors liv ser ut. Allas är ju så otroligt olika men ändå lika på något vis.

Undra hur mitt liv kommer se ut om 5 år? Då är jag nästan 29...
Känns som att det är väldigt långt borta men det är det ändå inte, det går ju så fort! Undra om vi kommer bo här fortfarande då, undra vart jag kommer jobba och en massa andra frågor som snurrar i huvudet. Man ska ju inte planera så mycket för man vet aldrig vad som händer men samtidigt måste man ju ha saker att se fram emot och få drömma sig bort. Jag har en bild i huvudet om hur jag vill att mitt liv ska se ut om 5 år men den behåller jag nog för mig själv. Sen är det roligt att tänka tillbaka och se om det blev så eller inte...
Men förodligen ser det inte ut så, för 5 år sedan när jag tog studenten trodde jag aldrig att mitt liv skulle se ut såhär... Det finns saker jag gärna hade velat göra men som aldrig kommer bli av (tror jag iaf) och sen finns det så mycket som har hänt som jag inte trodde skulle hända....
Men det här skulle ju inte bli ett inlägg om filosofi :)

Så jag säger god natt så skriver jag mer imorgon och förhoppningsvis kommer det upp några bilder från midsommar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback