Lite olika

Då var flädersaften klar, är nöjd med resultatet, får tänka på att det är första gången jag gör det :)

Köpte även det där ögonbryns vaxet dom gör reklam för på TV, tänka testa det! Är så trött på att behöva noppa ögonbrynen hela tiden och sen får man ju inte bort alla ljusa hårstrån, får bara hoppas på att det inte blir helt galet så alla strån ryker :)
Ska inte testa det ännu dock, ska låta mina växa ut lite först för jag noppade dom nyligen....

Imorgon är det jobb, har jobbat hela veckan lång! Och på eftermiddagen åker vi ut till landet en sista gång och säger hej då :(
Kommer hem på söndag men kanske tar med mig datorn så jag kan blogga lite....

Har inte hänt så mycket annars, längtar tokmycket till semestern....den har inte ens börjat med är redan fullbokad men sånt gillar jag!
2 veckor till sen semester i 4 veckor, nice...

Har tråkigt, orkar inte se matchen så ska väll ägga mig isängen och se om det finns något roligt på TV

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig dag! :D Allt bra med dig? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

Postat av: Lupum

Förlåt jag inte ringt men tappade min mobil i toan igår.Hade ju inte spolat så den fick ligga kvar.





http://lupum.blogg.se

2008-06-26 @ 21:45:08
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Fanny

JObbigt att jobba ha en trevlig sommar!!!!

2008-06-26 @ 22:32:21
URL: http://fannyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback