Komplettering

Som sagt jobbde jag 8-14, var inte alls mycket att göra efter 10 så jag och Camilla satt och snackade skit och bläddrade i tidningar.
Hittade mycket fina saker men nu är sommaren och semestern snart här så det blir nog inte till att köpa så mycket mer.
Dock har MQ en vip rea imorgon på morgonen som jag är sugen på men jag får se, får se vad C säger om han vill följa med eller inte. Kanske inte så kul att kliva upp 7 på en ledig dag.

Imorgon är det även C´s bror Patriks student som vi ska gå på. Utspringet är 14.00 och det kommer bli kul!

Ska skriva en kompletterings uppgift till skolan nu så jag höjer mitt betyg i en kurs som jag bara har godkänt i. Ska skriva om den ekonomiska tillväxten och vilka faktorer som påverkat.....
Bäst att sätta igång så jag blir klar tills C kommer hem om 30 min ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback