Hemmma igen

Då var vi hemma från landet igen. kom hem vid 19 tiden idag. Åkte ut redan i fredags och datorn följde med men glömde ju det mobila bredbandet hemma haha därav ingen uppdatering.
Vädret har varit skit, regnat hela tiden :( men hade ändå inte hunnit sola för vi har hållt på att packa ihop hela landet. Sjukt vad mycket skit man samlar på sig under 8 år som vi haft stället. Det var som mamma sa, dom behöver nog köpa 3 hus om dom ska få plats med allt!

Just nu håller jag på att laga en oförskämt sen middag men det blir så ibland!

Imorgon ärd et jobb som väntar, jobbar 8-20, kommer dö där! Sen jobbar jag 8-14 på tisdag och sen är jag faktiskt ledig en vecka men riktigt ledig är jag inte eftersom mamma och pappa får nycklarna till huset på tisdagen och då är det flytt som gäller! Ska hjälpa till varje dag.

Nästa helg komm C´s kompis Kim hit från Holland och ska vara här över helgen, det ser jag fram emot. Super gullig tjej verkligen.

Dags att forstätta med middagen så vi kan äta idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback