Helgen

I lördags på förmiddagen åkte vi och uträttade några ärenden. Mötte upp Martina i centrum för att åka ut och äta glass i vaxholm.

   
På väg ut mot Vaxholm

 
Framme i Vaxholm

Glömde fota när vi var där haha men vi åt en glass och promenderade runt i butiker.


Vi på väg hem igen

När vi kommit hem så började vi grilla efter en stund, även bobbo kom över.

  
C har missuppfattat det här med grillning och tror det ska flamberas :) själv undrar jag nog vad han pysslar med

 
Till middag åt vi grillat och räkor *mums*

I söndags på förmiddagen var jag och klippte mig, resultatet ser ni i förra inlägg :) blev nöjd med håret, rök lite på längden och sen blev det lugg. Kände att jag verkligen måste ha en förändring nu och det blev det verkligen!

På eftermiddagen åkte vi ut till Ekerö där lilla Sebastian fyllde 4 år. God mat och trevligt sällskap. Kom hem vid 22 tiden och då slängde vi på ännu en Beck.

Kommentarer
Postat av: Martina

Det var en underbar dag & kväll, perfekt start på mitt "sommarlov"...



puss på er....

2008-06-02 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback