Anledningen....

Anledningen till att vi säljer vårt underbara landställe:

     

Mamma och pappa har köpte ett hus! och det är inte vilket hus som helst, det är välrdens finaste hus! Man ser inte så mycket på bilderna men det bor fortfarande andra i huset och därför ville jag inte fota så mycket. När mamma och pappa har flyttat in så blir det fler bilder.

Bilderna:
Grusvägen upp till dörren
Husets ena sida, fotot är taget från det stora utedäcket
Hallen och trappen upp
En del av vardasrummet
En annan del av vardagsrummet

De får nycklarna den 1:a juli och kommer flytta på en gång, den 1:a augusti ska dom vara ute ur lägenheten. Kommer spendera mycket tid med att hjälpa till, allt måste ju packas och jag ska gå igenom lite (mycket) saker jag har lämnat kvar efter mig och se vad det är jag vill spara och vad som ska slängas...

Längtar efter att få hjälpa mamma att inreda, kommer bli super snyggt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Så fint huset är! Ring mig ikväll. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback