Vaxa benen

Ja det är det jag har ägnat mig åt en stund nu. Men tyvärr tog vaxet bara bort de svarta grova hårstråna så dom är fortfarande lite stickiga :( Får lösa det med rakhyveln....

Så til lfrågan om det gjorde ont?
NEJ! Klart att det känns men ska inte säga att det gjorde ont för det gjorde det inte, förstår inte varför alla gör grimaser när man talar om att vaxa benen men alla har ju olika smärtgränser!
Har även provat att göra med epilator men det är ju bara en lång utdragen smärta och jag tycker inte resultatet blev så jättebra heller så när håret har vuxit ut igen ska jag boka in mig för vaxning på salong. Ville testa hemma först så man inte ligger där och skriker men nu är det ju inte så farligt så jag ska boka tid!

Ska fortsätta småpyssla här hemma innan det är dags för sängen.
Sista dagen på jobb imorgon innan 4 långa veckors semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback