Som vanligt

Som vanligt är det länge sen jag skrev, måste verkligen skärpa mig men snart är semestern här så då lär det inte bli mycket bloggning heller...

Hur som helst, helgen var jätte trevlig, i fredags var vi ute och åt gott på Thaiboat. Gillar verkligen den restaurangen!

  

I lördags tog vi en riktig turisttur i stan, gick mot slottet och gamla stan där vi åt lunch. Sen promenerade vi genom hela stan och åkte hem på eftermiddagen

 

På kvällen kom Bobbo förbi och vi grillade och hade det trevligt. På kvällen bar det av ut i stan, det blev stures

 

I söndags tog vi det bara lugnt, sen körde vi Kim till arlanda där vi fikade innan hon steg på planet och åkte hem. Ser fram emot att träffas igen!

Efter arlanda åkte vi inom ett köpcentrum, var sugen på att köpa lite saker till semestern men det är inte lätt att gå runt och titta när man har en suckande C i hälarna....slutade med att jag blev sur och gick ut ur centrum utan något! Nästa gång ska jag åka själv!

Vi körde iaf hem till Kjelle och Jessica och fick träffa underbara Melina, så söt hon var och så liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback