Lyxdag

Idag har jag haft en riktigt lyxig dag, en dag där jag fixat mig själv...
Vid 11 var jag på min mosters salong, där fick jag en pedikyr i en timme så nu har jag riktiga sommarfötter. Efter det tog min moster hand om mig, hon klippte mitt hår (dock bara ½ cm eftersom det inte var slitet alls) hon färgade håret, färgade ögonbryn och fransar och klippte till min lugg.
Åh vad jag önskar att jag kunde ha fler dagar som denna....tur att man kan unna sig lite lyx ibland!

Nu har jag landat lite här hemma, ätit lite lunch och snart ska jag iväg igen. I eftermiddag ska vi åka till huset och hjälpa till att lägga golv i det lilla huset, blir nog bra.
Men innan ska jag fixa lite ärenden som mamma bad mig göra.

Åter ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad avis jag blev nu =)

Postat av: Denise

Jag längtar efter dig!!!

2008-07-10 @ 21:30:32
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback