Jobbet

Sitter på jobbet, har varit här sen 8.00 imorse och kommer bli fast här till 19.00! Vill verkligen gå hem nu, dagen går så otroligt segt men det är väll för att man längtar till semestern.

Ikväll när jag kommit hem måste jag packa för imorgon blir det en väldigt tidig läggdags. Har skrivit en liten packlista på det allra viktigaste och sånt som jag glömmer bort lätt så jag hoppas på att jag kommer ihåg att ta med den härifrån också!

Idag går det stora flyttlasset från lägenheten till huset. Sitter ju fast här så jag kan inte vara med men just nu är jag sjukt trött på flytt! Har självklart ställt upp och hjälpt till hela tiden men nu ska det bli skönt att få slippa det haha

Nä, bäst att börja jobba igen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback