Torsdag

God morgon!
Fast jag har haft morgon ett tag. Ska ha bilen idag så jag klev upp och körde C till jobbet.

Idag är det äntligen dags att gå till frisören, håret har haft en lite grön nyans sedan vi kom hem från Thailand (nu kom jag på att jag glömt skriva om resan ju, ska göra det!). Klorvattnet i poolen var inte att leka med och schampot jag brukar använda när jag badat i klor glömde jag hemma. Kan ju säga att jag verkligen inte passar i grönt hår men nu har man provat det med *hihi*

Nu kommer jag till det svåra, vad ska jag göra med håret? Har två alternativ:
* färga håret likadant som jag har nu med slingor i ljusbrunt och blondt ?
* Färga håret typ chokladbrunt och lägga i några lite tjockare slingor i ljust ?

Frågar man C säger han att det är mitt hår jag ska välja, frågar man mamma säger hon att hon inte vet och fråga pappa, ja det är ingen idé

Får väll bestämma när jag är där, blir det inte bra kan man ju alltid färga om det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag jobbar som väktare idag och igår. Annars jobbar jag som bilstuvare. Är behovsanstäld på båda jobben.

Kramis

Postat av: Madde

Afropasset är rörelser som man lär sig och bygger ihop till en dans, så det är ju typ som ett träningspss men med andra rörelser än just aerobics och annat.

2008-01-31 @ 10:43:33
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Maddea

Det är afrikanska rörelser som man sätter ihop till ett dansnummer, och sedan trummor till detta. En bilstuvare kör av nya bilar från fartygen som kommer från tokyo och frankrike m.m. Vi lastar även båtar med bilar som skallt ill ryssland/tyskland och sedan även tågvagnar lastar vi med bilar till norge/finland.

2008-01-31 @ 11:40:43
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback