Thailands shopping

Nu är det äntligen dags att visa det jag köpte i Thailand, iaf det jag kommer ihåg att jag köpte;

           

* svart väska - chloé paddington
* plånbok - Louis Vuitton
* rosa väska
* underbara skor
* Svart pashmina sjal - tyvärr syns inte det fina mönstret
* vit väska i tyg med guld detaljer - super till stranden
* armband i trä och silver
* fotoalbum - hoppas et hamnar bilder i snart
* lejon i trä - vi båda är födda i lejonets tecken
* solglasögon - dior och ray ban
* sargon i vitt med silverdetaljer
* aroma lampa och ljus i kokosnötskal i form av sköldpaddor

Inte med på bild:

* aromaoljor - dofterna jasmine, orkidé samt en i lime som jag var tvungen att köpa eftersom den blev stött i kanten när jag tappade den i affären trots att den luktar pyton
* vita flip flops med vit sten
* vit strandklänning med lila fjärilar

Som sagt kommer jag inte på allt jag köpt men tror detta är det mesta iaf och jag är väldigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback