Paus

Nu har jag lunchpaus. tror ni att jag har hunnit med mycket? icke!
Började med det jobbigaste först: badrummet. Och det var lika jobbigt som jag trodde om inte ännu jobbigare. eftersom jag storstädar drog jag även fram tvättmaskinen och fick genast kväljningar. har nog aldrig sett så mycket damm som där *blä*
Nu är det hur som helst fint där och nästa rum är sovrummet. Har tvättat sängkläderna redan så det är bara att damma, dammsuga och torka golvet och lägga på nya sängkläder.

Fick rusta katalogen hem idag, har velat åka till tumba centrum en längre tid då de har mycket saker med det mönster vi har i sovrummet, medaljong, men eftersom det är rätt långt dit så har jag dragit mig för det men nu såg jag i katalogen att de har lampskärmarna jag vill ha så det blir att åka och köpa dom, kanske redan idag!



Är ute efter den svarta, och priset är ju bara 39.90, som hittat!

Bild: rusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback