Onsdag

Idag när jag lämnat C på jobbet åkte jag hem till mamma. Hon har opererat knät så hon är sjukskriven i 4 veckor så jag höll henne sällskap en stund. Vid 12 tiden åkte jag hem igen.
Har ägnat hela dagen åt att städa undan, hade tänkt att storstäda hela lägenhetne men eftersom vi fortfarande hade kvar alla julsakerna kvar, förrutom granen, plus en massa saker vi inte plockat undan sen vi kom hem från thailand så bestämde jag mig för att lämna städningen till imorgon och ta hand om allt plock. Hjälp vad mycket saker man har överallt, har hållt på hela dagen och ska snart ta itu med min garderob där jag ska rensa ut bland alla väskor och byxor.

Känns iaf skönt att julen är ute ur vårt hus och alla resväskor är nere i källaren.

Har en bultande huvudvärk men tror det beror på att jag inte druckit tillräckligt idag.

Har även hunnit med att tvätta badrumsmattan och lite kläder. Innan jag hämtar C ska jag köra till tippen med lite trasiga saker. Skönt att få allt ur världen så det bara är att städa imorgon utan att behöva plocka undan halva dagen!

Har även tagit kort på min shopping från Thailand så bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback