Nya tag

Då är det nya tag i denna kategori efter semestern. har varit på semester från mitt ät och njut program sedan julen. I Thailand slarvade jag med maten rejält men efter som vi gick såpass mycket om dagarna gick det på ett ut.

Men som sagt är det nya tag nu, från och med i måndags började vi här hemma igen. C behöver ju verkligen inte göra detta för han är redan så smal men ja är glad att han gör det ändå så han peppar mig. Det är otroligt svårt att påbörja själv tycker jag, har nog för dålig självdiciplin för det.

Nåja, lyckades iaf med mitt första delmål som var att gå ner så mycket som möjligt till semestern och jag är otroligt nöjd med det jag presterade. Vågen stannade på -10.4 kilo och stoltast var jag själv!

Nästa mål är att gå ner till min målvikt och precis som förra gången går jag in med inställningen att det får ta den tid det tar bara jag äter rätt som jag gjorde innan.

Ska också försöka ta mig i kragen och börja träna, känner att min kropp verkligen behöver en ny hållning och fina konturer av muskler.

Dagen avslutades iaf med min favorit mat

image449

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback