Ny i familjen

Eftersom jag inte orkar gå till gymmet fick gymmet komma hem till mig:


Crosstrainer

Wihoo, har äntligen denna hemma, som jag längtat! Berättade för pappa att denna maskin faktiskt bränner mest fett av alla maskiner på gymmet. Så idag fick jag den, han tyckte att jag behövde en liten kick i min viktminskning. Har kommit till hälften av mitt mål med -10 kg. Nu är det 10 till som ska bort och när de är färdiga får jag mitt efterlängtade pris: shoppa kläder för 5 000 kr. Denna present var som en liten bonus!
Vet någon som ska stå och svettas på denna, beach 2008 här kommer jag!
Tack sååå mycket!

C har iaf svurit konstant i 2 timmar innan han fick ihop det. Kan tänka mig vilket jobb det var när man ser bruksanvisningen:


Bruksanvisningen


C som monterar och svär om vartannat

Träningen börjar från och med imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jasså, du kämpar också med vikten? LÄst att du kommit en bra bit på vägen. Själv får jag träna på samma maskin fast på gymmet eftersom jag har årskort där. Dansar även Afrodans *Skit skoj*

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback